börja om på ny kula

nus ka jag bröja blogga igen... och nu ska jag verkligen det!!! LOVAR!!
men iaf så jag tog bort allt gammalt och börjar om med ny deign och ny personlighet och jag hoppas att det blir skitbra :D
men om ni inte läst bloggen innan så har jag lite fakta om mig ...

Namn: Alicia
ålder: 15
Stad: Degerfors
Gillar att göra: va med kompisar och shoppa
Favoritblogg: Mina kompisars och isabelles.nu tror jag :)
Favoritlåt: har ny varje dag emn idag känner jag för oasis-wonderwall
beroende av: musik och mina vänner <3

littegrann sådär kommer inte på mer menmen fortsätter ni att läsa så märker ni nog snart vem jag är! <3

Olivia & jag

det är en tjeje ni kommer få höra mkt om för dte är min livskamrat, min bästa vän och hon betyder ALLT för mig  och dte kommer ni märka <3


Kommentarer
Postat av: Sara :)

Livskamrat? Hahahaha :D

2010-12-26 @ 14:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0