plugg och slöande

sitter och pluggar nu, eller ja försöker men det är mer facebook och musik än samhällsekonomi nu men ändåååå :D
har fått igång min dator nu eller jag har avinstallerat massa program och så så nu är den mycket snabbare fast den är fortfarande seg, så nu ska jag ladda ner lite filmer också, tror jag ska ladda ner legally blonde har inte sett den på 20000 år typ :O haha lite sådär tjejfilmsugen medans jag pluggar :A haha nejmen nu ska jag titta runt lite och såå :)

och vet ni vad?! min h&m beställning har inte kommit :o och den skulle komma v.1 men den kommer nästa vecka hoppas jag :D

bild på solnedgången i höstas :)

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Min H&M beställning skulle oxå komma den här veckan men jag har inte fått nått :(((

2011-01-08 @ 18:07:36
URL: http://thelifeofsara.devote.se
Postat av: ladymuffin :)

sv; tack snälla!

ha en fin kväll!

kram :)

2011-01-08 @ 18:57:39
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0