tjoooo


heej :) visste inte vad jag skulle skriva som överskrift men tänkte ge er lite bevis för att jag lever iaf ;)
jag har inte haft tillgång till dator för min är sååå otroligt seg måste köpa ny så ajg måpste låna min brors och eftersom han sover gårde ju inte att komma in i hans rum :)
inte mycket har väl hänt sen sist förutom att i torsdags så beställde jag grejer från h&M för typ 1000:- så jag måste betala av det till mian föräldrar nu i två månader men aja, får se när det kmr så får ju ni naturligtvis se det med :) coh på onsdag kanske jag ska in till örebro och titta runt lite men det märks hur det blir :)

men nu ska jag nog fixxa lite och sen gå och lägga mig för imorn ska jag upp vid åtta för jag måste duscha innan jag ska va med olivia och jag vet aödriog när hon kan vakna ... haha

men aja vi höres imorn så lovar jag minst två inlägg :) hehe, jag som är så bra på att hålla mina bloglöften, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0