21 dagar

har sett att flera bloggare tidigare har gjort sådan här sak där man skirve rom sig själv i ett visst antal dagar coh jg hittade en somgäller i 21 dagar som jag tänkte prova ska ju såklart försöka skirva varje dag men kna bli svårt men ska föröska iaf och tänkte börja imorn ... så här kommer det bli iaf :)

Dag 1 – Presentation av mig
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – En gång jag skämde ut mig
Dag 4 – Någon jag saknar
Dag 5 – Något jag inte kan leva utan
Dag 6 – 3 saker du inte vet om mig
Dag 7 – Nått jag älskar
Dag 8 – Jag för 2 år sen
Dag 9 – En dålig vana jag har
Dag 10 – Min bästa vän
Dag 11 – Nått jag är rädd för
Dag 12 – Dit jag vill
Dag 13 – En dröm
Dag 14 – Nått jag älskar att göra på sommaren
Dag 15 – Nått jag älskar att göra på vintern
Dag 16 – Nått som får mig att le
Dag 17 – Ett gammalt minne
Dag 18 – Nåt jag älskar/hatar med mig själv
Dag 19 – Jag när jag var liten
Dag 20 – Det som får mig att gråta
Dag 21 – Det bästa jag vet

spännande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0