can you believe it


saknar dansen <3
har inte skrivit på ett tag gen men har hållt på med skolan och sådär ett tag men idag kommer "dag två" saken och lite så har funderat på att byta deisgn också ska ha photoshoot i helgen så ska göra en design med dom bilderna, får hoppas att det blir bra bilder :)

idag har vi iallafall haft rörelseverkets genrep och jag tyckte att det gick jättebra! men nu ska jag lyssna musik och om en halvtimme ska jag se bigbrother programet jag missade igår :)
men aja kram <3

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Förlåt om jag kanske har frågat förut men ska vi följa varandra på bloglovin ?=) KrAmSiSaR <3

2011-03-24 @ 21:19:59
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0