Dag 1 - presentation av mig själv

Dag 1- presentation av mig själv....
Jag heter Alicia Liljeberg coh bor i en liten skitort i örebro län, jag går på dne enda högstadieskolan som finns i Degerfors och då fattar ni nog hur otroligt liten orten är ;s
men iallfall, jag är femton år och fyller sexton i oktober, jag bor med mina föräldrar som inte ärgifta vilket alla tycker är konstigt men aja, jag bor även med min bror henke :)
jag har inget hurdjur förmin pappa är allergisk men vill ha en hund (a) jag har sökt ekonomi på thoren buisness school som första val till gymnasiet fast tror inte jag kommer in då har ajg valt ekonomimed juridikinriktning här i degerfors, kul att stanna här i tre år till men ändåå .... jag älskar att resa har inte vart på så många ställen men har vart i grekland, turkiet och england + typ danmark coh sånt om det räknas, jag åker även skidor (slalom) och snowboard fast suger på dte åker bara i barnbacken än så länge ;)
jag älskar att shoppa även fast det känns som jag aldirg har kl'äder typ, jag gör även egna smycken coh jag gillar att fotografera, fotograferar gör jag med en canon eos 400D... enligtmina vänner har jag värl,dens sämsta humor mensjälv tycker jag att den ärjätterolig... hehe, men vet faktiskt inte rikitg vad ajg ska skriva men läser ni min blogg så märker ni nog snart hur jag är :) hehe men ahh kommer inte på ngt mer just nu men skriver lite senare puss<3

orkar inte vända på bilden;$

Kommentarer
Postat av: Olivia

jadu..fina stavfel xD

2011-03-19 @ 18:55:50
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar om ett smycke :)

2011-03-22 @ 14:06:24
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: AMYAH

Var gärna med och tävla om smycken från Josign.se! :)

http://amyah.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-ett-smycket-fran-josign.html#comment

2011-03-23 @ 16:38:10
URL: http://amyah.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tavling-29-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

2011-03-23 @ 20:28:55
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0