If I aint got you

tyckte att rubriken passar om det ja ska skriva om faktiskt (a) var tvungen att påpeka!!
_________________________________________________________________
Dom viktigaste personerna jag har i mitt liv är mina älskade vänner och min familj! coh jag vet inte hur jag ska leva utan dom och jag lever varje dag för dom så nu varje morgon så går jag till min bruna sak där jag förvarar smycken och sånt där har jag sattit upp sex nya ramar med bilder på personer som betyder och händelser som är kul att komma ihåg :)
så nu blir jag påmind om dom viktigaste personerna i mitt liv varje dag jag går upp erkänn gulligt :)

högst upp till vänster: ett skämtkort på¨min klass
högst upp i mitten: bild på mig och matilda från pip
högst upp till höger: bild på tjejerna
LÄngts ner till vänster: jag och olivia när vi splelade in filmen "the unknown"
Längst ner i mitten: Jag och min mamma vid vattnet i tukiet
Längst ner till höger: jag och Olivia

Kommentarer
Postat av: matilda

måste varit jättelänge sen jag var hos dig, inte visste jag att du hade en bild på mig och grejer! Gullunge!:)<3

2011-03-14 @ 07:25:40
URL: http://breakmyfall.devote.se
Postat av: Julia

söt du är aliciiii<3

2011-03-17 @ 19:35:12
URL: http://broughtbacklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0