monterar lådor

igår vra mamma och pappa i örebro och köpte hem två kit tillmig och min bror henrik, två par lådor ett set i vitt och ett i svart så jag tog det i vitt :) älskar dom lådorna har redan 4 st i lite större moddel som är gröna och svarta men man kan seriöst inte hitta bättra förvaringslådor!!! :)
men kan ju säga att dessa var fan mycket krångligare att montera men kungen (jag) fixade det ju såklart ;)



1. första lådan som inte är monterad än
2. jag som monterar lådan
3. den första lådan färdig!

btw: jag har ju hand om klasströjorna i vår klass och lämnade ut dom till klassen idag! :) har på mig byxorna och tröjan tänkte ta kort coh läga ut lite senare så ni får se men har helt enkelt glömt bort det men kom på det nu när jag såg bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0